Faceți căutări pe acest blog

marți, 20 decembrie 2011

oare cine a comis-o?

Astăzi n-am fost prietenă bună cu telecomanda. După mintea mea nici n-aş fi apris televizorul, dar cum nu locuiesc singură în casă a mai funcţionat şi acela.
A rămas pe un canal, nu mi-l amintesc care a fost, tocmai de aceea scriu acum, poate a mai fost pe cineva pe fază. A fost dat la un moment dat spot specific înainte de un film care face recomandările de rigoare (mă doare groaznic capul şi nu-mi amintesc cum îi spune, dar cred că aţi înteles). "Acest program este interzis copiilor sub 12 ani. Genul programului: SF" şi ce SF urmează: Maia Morgenstern în pauza de cafea! se pare că nu mai e în sala de treatru la repetiţii ci într-o navetă spaţială unde zboară în legănuţ. Evident au mai urmat şi alte spoturi publicitare pe care nu le mai reţin. Nu am fost destul de atentă ci doar suficient să exclam "al dracului mai e SF-ul!"...Să o fi comis-o TVR-ul? Menţionez că gafa a fost astăzi după masă cam după ora 16-17. Cam ciudat să difuzezi filme "bulinate" ziua în amiaza mare (bine că nu a fost totuşi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu