Faceți căutări pe acest blog

duminică, 18 decembrie 2011

Nu mor caii când vor câinii

Ne mâncăm între noi. La oameni mă refer. Ne mâncăm între noi la figurat că doar nu ai să vezi comportamente canibale pe stradă, altfel am fi trăit în epocile preistorice.
Suntem invidioşi unii pe ceilalţi şi uneori frustrarea că unul e mai bun la ceva decât celălalt întunecă raţiunea şi iese la iveală monstrişorul, bestia, etc. Suntem conduşi de furie şi dezamăgirea faţă de propria persoană fiindcă condiţia în care ne-am născut şi ne-am creat-o nu ne permite să ne depăşim limitele, să facem ceva mai bun din propria persoană.
Oamenii incapabili să-şi depăşească condiţia au două variante de acţiune. Prima este non-acţiunea, atunci când conştientizezi că nu poţi face nimic să te schimbi. Practic, individul se împacă cu ideea că este ceea ce este şi cu asta basta! Oamenii de genul acesta sunt modeşti şi corecţi până la sfârşitul zilelor. A doua opţiune este parvenirea. Da, ştiu că ştiţi că sunt foarte inventivi când vor să obţină ceva prin mujloace mai puţin ortodoxe. Dar e de râsul curcilor când oamenii ăştia nici măcar nu iau în calcul toate variabilele şi îşi propun scenarii de-a dreptul cretine. Şi mai comic e atunci când acţionează aşa în virtutea că planul va funcţiona perfect, deşi e unul dintre cele mai stupide.
Un plan idiot pus în aplicare nu denotă altceva decât lacune în gândire şi logică, prostie fără de margine şi un coeficient de inteligenţă sub medie. Mai multe şcoli absolvite nu îţi deschide mintea, doar avem experienţa de a trece prin şcoală ca gâsca prin apă. Un om cu 8 clase poate fi mult inteligent decât unul care a absolvit nu ştiu câte facultăţi dar care a excelat în arta copiatului.
Am crezut că am văzut şi auzit multe la viaţa mea, dar uite că în fiecare zi sunt uimită. Şi mai cruntă mi-e mirarea când am de-a face eu personal cu astfel de persoane. Acestora le trebuie un leac dacă vrei să-i păstrezi cât mai departe de tine...nu suportă ignoranţa şi deja ajung la lucruri şi mai murdare, doar, doar îi bagi în seama ca să fi tu lupul cel rău...ehhh...nu vă prea merge...nu mor caii când vor câinii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu