Faceți căutări pe acest blog

duminică, 18 august 2013

Poate o să mă urască pentru asta...

O bună bucată de vreme am avut de-a face un "distins" domn... am vrut, n-am vrut, o parte din anişorii ăia am fost nevoită să fac "afaceri" (total impropriu spus dar nu mi-a venit alt sinonim în minte) dar într-un final pot spune că am facut o alegere proastă...looong story şi oricum n-are importanţă.
În fine... după ce m-a lăsat cu curul în baltă...să-mi fac munca mea după cum îmi cântă mie la 5 dimineaţa...rezultatul a fost un dezastru...asta e, m-am împăcat cu ideea...
Având prostul obicei de a pierde vremea prea mult pe chestia numită "feisbuc" observ că "conul X" e hiperactiv în acest spaţiu virtual mereu făcând complimente unei dudui ce face pe intelectuala.
Şi se întâmplă să îşi facă cumpărăturile de la mine de la muncă...hopa! Îl salut...se face că nu mă vede, că nu mă aude deşi ne despăţeau 1.5 metri.... Urât, n-am ce spune, să te faci că nu cunoşti omul... Dar mă uit la prezenţa  omenească alături de care îşi făcea cumpărăturile...o prezenţă ştearsă pentru gusturile cunoscutului Don Juan... şi bunăciunea aia de pe FB? Mă dezamăgeşti...
Anyway.... ştiu că această postare nu-i prea face cinste...dacă ar citi probabil o să-mi poarte puţină duşmănie...în fine nici nu mă aştept să citească...cred că deja ştie ce om (un picut) " mizerabil" este...
Pace ţie...

Un comentariu:

  1. This is so mean! MUHAHAHAHHA!
    Urat gestul dinstinsului, daca spui ca asa a facut la salut...ma abtin de la alte comentarii! :D

    RăspundețiȘtergere