Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 iunie 2011

Cu dedicaţie intelighenţiei frustrate II

Mereu şi mereu un soi de oameni se găsesc să facă "curăţenie" în ceea ce priveşte învăţământul universitar. Nu mă refer la cadrele didactice căci ele au legile lor la care eu nu mă pricep.
Mă refer la "minţile" luminate din rândul studenţilor puşi pe fapte mari. Nu numai că sunt nişte pupincurişti care acaparează tot încât "mediocrii" nu mai au şanse.
Nesimţirea nu are în ziua de azi limite. Tânăra "elită" chiar îşi permite să negocieze subiectele de examen şi mereu să vocifereze chiar şi când nu e cazul, dar ce să faci dacă super ego-ul o cere şi trebuie satisfăcut.
Dragii de ei, se simt frustraţi pentru că au impresia că la examenele scrise stundenţii nu sunt bine supraveghiaţi. Nu mai vor fraude, nu mai vor să se copieze în niciun fel. Au depus o cerere la secretariat prin care se solicita 4 profesori la supraveghere în loc de 2. Dar culmea ironiei, una dintre "intelighenţe" tremura ca varga sub ochii mei, foarte crispată, să nu fie observată chiar semestrul trecut. Şi nu a fost doar o dată...făcuse o pasiune pentru un anume loc care s-a nimerit tot pe lângă mine. Acum ştiu, veţi comenta legat de faptul că preferam si eu un loc. Era un loc ferit de "tufele de veneţia", acele specimene puţin mai retardate bine pricepute însă pentru un curs "Cum să fi o piţipoancă veritabilă". Dar se pare că era nelipsit şi de minţi "ilustre".
Din partea mea să vină miliţienii să mă supravegheze. Mă descurc şi fără copiat în cazul care nu am prea învăţat. Câteva idei reţinute de la cursuri şi un picuţ dezvoltate mă ajută să ies cu un 7 sau un 8.
Eu pot trăi cu oamenii ăştia atâta timp cât nu îmi afectează munca. Dar atâta timp cât se "plâng" că au făcut munca altora pâna la ora 4 dimineaţa dar de fapt tu ăla mai mediocru descoperi că s-a dus pe plută munca ta, că şi-a bătut joc de ea şi apoi vin cu explicaţii de 2 bani. Nici nu merită osteneala să îi confruţi. Se folosesc se limbaje sofisticare pe care trebuie să le analizezi să vezi dacă le-au folosit în contextul potrivit.
Cu voi aştia "deştepţi" nu mai pot cu voi. Vreau să facem un pact. Voi să lăsaţi mediocrii cu prostiile voastre şi noi vă lăsăm în pace. Dacă vreţi să faceţi ceva mai întrebaţi-ne şi pe noi, că doar şi noi suntem studenţi.
În rest ce să vă mai spun, rămâneţi în filosofia voastră, noi cu a noastră. Spor la învăţat şi sper să vă dea Dumnezeu cea din urmă.

Pace vouă!

P.S.
Sorry dacă s-au mai strecurat greşeli de exprimare sau de ortografie...ca de obicei...mă ia valul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu