Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 iunie 2011

şi uite ce a iesit din joacă


De mult nu m-am mai ocupat de hobby-ul meu, editarea video.
Am lucrat în aşa ceva vreo 5 luni dar nu mi-am exprima creativitatea cum îmi doream.
Câteodară mi se părea că montam prea multe emisiuni, ştiri şi jurnale încât mă plafonam. Always să face mereu aceleaşi lucruri...
Apoi nu am mai lucrat, m-am concentrat  pe facultate şi am redescoperit o pasiune mai veche, dansul.
Îmi pare rău că m-am cam lăsat pe tânjeală. Dar asta nu e o aşa crimă. Eu fac pot un montaj video excepţional doar când am inspiraţie. Evident, când montezi pot ieşi capodopere sau mediocrităţi.
Ceea ce regret este că râpciul meu de calculator nu mă prea ajută. Pentru moment  mă mulţumesc şi cu ceea ce am.
Sper să vă fi plăcut scurtul montaj care mi-a luat o oră la randare (WTF! pt o chestie de maxim 5 minute)

Vizionare plăcută!

http://www.trilulilu.ro/dededarkangel89/e50a96beac6cfb
http://www.youtube.com/watch?v=8TiNTlqn4kM&feature=channel_video_title

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu