Faceți căutări pe acest blog

vineri, 3 iunie 2011

smile ... but don't be ignorant

Zâmbiţi, mâine va putea fi mai rău. Defapt rău e mereu dar pentru aia nu trebuie să stăm bosumflaţi. Găsiţi orice motiv să zâmbiţi, că doar o viaţă avem. Suntem înconjuraţi de oameni nasoli, dar nu trebuie să fim trişti din cauza lor. Trebuie să învăţăm să le zâmbim, să le dăm peste bot şi să le arătăm că ne merge bine. Frustrarea va fi de partea lor.
Eu una sunt sătulă să mai văd şi să stau să analizez de ce suntem înconjuraţi de asemenea "căpuşe", parveniţi, care te sapa pe la spate ca să le meargă lor bine, nişte mincinoşi care nici măcar puşi în faţa faptului nu recunosc nimic, şi pentru aia în viziunea lor sunt niste oameni de o valoare morală excepţională.
Nu am să mă mai stresez cu voi, şi nici oamenii care mai au câtuşi de puţină moralitate şi corectitudine. Nu mai supun oamenii la teste pe care ştiu din start că le pică unii cu brio. Probabil că voi fi ceva mai tăioasă şi răutăcioasă.
Posibil ca oamenii sănătoşi moral şi-au schimbat atitudinea în modul acesta mai devreme dar neah... eu am tot vrut să mai dau şanse, că aşa sunt eu, mai naivă, tind să cred că oamenii se schimbă, că merită şanse.

În continuare trebuie să trăim frumos, să ştim să râdem, căci viaţa e frumoasă aşa oricum ea uşoară, grea...Nu uitaţi să zâmbiţi, să trăim clipa, să nu avem regrete, să fim spontani...totul va fi bine...
CARPE DIEM quam minimum credula postero... memento mori - Traieşte clipa astăzi, fără să ai încredere ăn ziua de mâine...nu uita prietene ca eşti muritor


Azi dimineaţă am râs copios (râd şi acum ce e drept) pe seama unui biet câine ce visa şi sărmanul de el nu s-a trezit prea bine. Sper că va merge. Have fun!


 


P.S.  şi  un citat pe care l-am descoperit la un coleg pe facebook şi tare mult  mi-a plăcut.
"Individul care nu se interesează de semenii săi este acela care întâlneşte cele mai mari greutăţi în viaţă şi care este cel mai periculos pentru societate. Printre aceste fiinţe se găseşte cel mai mare număr de rataţi." Alfred Adler...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu