Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 iunie 2011

psihologie vulgară...

Ca orice om conectat la lumea virtuală, hoinăresc şi urmăresc tot felul bloguri că dee, nu pot să nu mă abţin.
Pe un blog (pe care îl urmăresc mereu) am descoperit o postare care m-a surprins puţin, m-a făcut să zâmbesc şi mai, mai să cred că ceea ce s-a scris e adevărat. Eventual aş putea să încerc să verific pe câteva cazuri. Nu vreau să spun mai multe...vreau doar să daţi un click şi să citiţi. Nu am vrut să dau aşa un copy paste şi gata. Acel tip de discurs nu mă reprezintă, şi cred că nici beată nu aş rosti acel cuvânt pentru că nu am aşa ceva...aş spune ceva mai "simpatic".
Vă las să citiţi. Dacă vă simţiţi vă rog nu roşiţi. Just smile!
http://electrocardiogramevirtuale.blogspot.com/2011/06/vulgar.html?spref=fb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu