Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 iunie 2011

din categoria tâmpenii: 1. Săgetătorii şi gemenii vor fi cei mai afectaţi...

...de eclipsa de lună care va fi...nici nu ştiu exact când dar va fi cumva fie în noaptea asta, fie în 15 iunie.
Nu ştiu ce să cred. Eu oricum azi sunt mai somnoroasă, stau acasă şi voi dormi. Cred că deja m-a prins eclipsa chiar dacă nu a început:))
S-a făcut vâlvă la una dintre cele mai tabloidizate emisiuni din România. Mă rog, nu ştiu de ce trebuie să facem atâta caz pentru un eveniment astronomic. E drept îmi place astrologia dar recunosc un subiect care e exagerat.
2. Dar ce pretenţi să ai de la o asemenea emisiune în care chemi nişte ţopăitoare blonde moldovence care zău că sunt comice mai ales că povesteau despre burlacul Pepe. "pie Piepie îl ştiem de mult...pie Piepie...." asta e replica ce îmi rămâne în minte şi îmi vine să mă tăvălesc de râs. O fi efectul eclipsei de lună, efectul ăleia care n-a venit:)).
3. Foarte patetici sunt soţii Lis. Boşorogul Viorel tre' să-şi care juna soaţă, Oana ori de câte ori i se întâmplă ceva. De exemplu a muşcat niţel din pavimentul unui mall. "cu răni serioase la cap şi piciorul în ghips..." ceva de genu suna un titlu ce anunţa un subiect la emisiunii. Zău că îţi ajunge să tot vezi pe fiinţele astea la tv...făcând nimic interesant. Tot poporul român idiot tre' să ştie că Lis îşi ţine balena în puf, când alţii n-au ce pune pe masă.

Fraţilor voi mai puteţi? O zi vreau şi eu să stau acasă şi butonez telecomanda şi nu găsesc nimic bun. Nu mai zic nimic.

Pace vouă!

P.S.
Poate că unele lucruri ce le-am expus nu conincid cu ceea s-a povestit în emisiunea aceea, dar acest fapt s-a întâmplat pentru că eu chiar nu am mai avut chef să urmăresc emisiunea. Tot ce am scris s-a bazat pe "informaţiile"primite în acel moment şi intuiţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu