Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 iunie 2013

just lol - lucruri pe care trebuie sa le stii pana la 20 de ani

no ioi tulai Doamne! Citisem un articol mişto pe net despre nişte lucruri firesti de care trebuie sa contientizezi până la 20 de ani.
Unii oameni, maturi cică, încă nu ştiu ce e aia inteligenţă emoţională şi pierd atâtea aspecte frumoase ale vieţii.
Eu recunosc că încă nu conştientizez cât important este somnul meu şi unde ar putea duce lispa lui...dar deee, ziua e aşa de scurtă...şi eu vreau şi timp pentru muncă, socializare, pasiuni, hoinărit... şi dacă nu le-am bifat pe toate ziua e pierdută.

Restul pot să zic că deja le ştiu şi le aplic deja. Observ că alţii care sunt ceva mai maturi. cică, mai în vârstă ca mine se comportă şi au nişte idei preconcepute tipic adolescentine.

1. De ce lumea nu mai găteşte? Pensionarii, ăştia care se bucură de cel mai mult timp liber nu mai gatesc. Vin la mine toată ziua să le dau de mâncare şi mai fac şi moturi. Dacă aceştia nu mai gătesc ce să mai zic de copiii ăştia de 20 de ani care o aşzeaptă pe mami cea obosită să le facă papa. Dacă nu e mami acasă mâncam uscaciuni gen slăninută şi sandvişuri vechi de la supermarket. Iar cănd prinzi o oală ce ciorbă de la mama mănânci la ea într-o zi la ea cam cât le-ar ajunge pentru o săptămână.
2.Am observat că unele persoane mă consideră o persoană toxică dar renunţă târziu la prezenţa mea. Nu-ţi place persoana mea Pa şi gata. Fii sigur că nici tu nu mi-eşti drag deloc. Eu ţi-am spus Pa-pa de mult numai că eu nu sunt măgăriţă şi latru în toate părţile că eşti naşpa & co. M-am descotorosit de oamenii care nu-mi fac cinste. Şi încă sunt întrebată ce a fost în mintea mea la vremea respectivă.
3.Urăsc indivizii ăştia plini de sine care cred că modul lor de gândire e cel perfect şi judecă pe cei mai în vârstă ca fiind proşti, rataţi. Ratat e cel care are o gândire îngustă şi se consideră cel mai tare.
4.Copiii ăştia de 30 de ani sunt aşa cheltuitori...că dee, banul trebuie să circule. iar dacă nu-l ai cum vrei să circule? Astea sunt scuze pentru mofturi copilăreşti, în loc să te gândeşti la familia ta şi să pui deoparte pentru zile negre, Doamne-fereşte!
5.Sunt atatea fenomene care cred că îşi creează un status dacă au o maşină bengoasă sau motor mişto ori zdrenţe kitschoase...general valabil pentru cocalari şi piţipoance, nu trebuie să expun prea multe ştiţi despre ce vorbesc.
6.Unii tineri mănancă cam cât mănânca porcii. Vor să le ia locul de Crăciun cumva?
7.S-a întampat ca unii oameni să-mi reproşeze că n-am obiective. Ei  bine am unele chiar înalte pentru conditia mea, numai că eu am răbdare, nu aştept minunile, muncesc pentru ele. Dar oare care erau obiectivele lor?
8.Toată lumea e deşteaptă foc şi îşi dă cu părerea, dar sunt experţi în domeniul pe seama căruia bat câmpii? Sau mai bine zis sunt experţ în ceva?
9. Nimeni, se pare că nu au învăţat ca nu le de folos dacă încearcă să-i schimbe pe cei din jur. Se aleg cu lucruri stricate.

în fine nu vă mai ţin predică.
Pace vouă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu