Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 27 august 2011

"un house mai poderat" Festivalul medieval "Cetăţi Transilvane"

A început şi mult aşteptatul Festivalul medieval de la Sibiu "Cetăţi Transilvane". Nu am fost la deschidere, dar cei care l-au deschis mai mult şi-au bătut joc. Cel puţin aşa mi se pare mie că reiese din următoarea înregistrare.


Cavalerii au în plan numai "băutură şi femei", iar domniţele s-au simţit "ca în Ibiza" cu "un house mai poderat".
Foarte medievali tataie! Costumele nu îi fac medievali...dar neah...Haina face omul în ziua de azi.
Eu înţeleg că umorul e ceea ce îi reprezintă dar se puteau adapta şi ei...se mai şi glumea în Evul Mediu, nu-şi turnau oamenii cenuşă în cap. Dar faceţi glume de toată jena.


Şi ce să mai spun...Mă bucur că Sibiul este un oraş "mişto".


P.S. Mulţumesc frumos pentru material...o probă numai bună că alţii iau orice ca pe o glumă

http://operatorchan.org/t/src/t256654_n129753_I_dont_want_to_live_on_this_planet_anymore.jpg

Un comentariu:

  1. pai, si nu trebuie sa o luam ca o gluma?.. sa vezi ce banc am vazut in seara asta... imi pare rau ca nu ati fost si restul, ati fi ras cu lacrimi de elefant ui asa de mari, vorba aia!:))))

    RăspundețiȘtergere