Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 august 2011

doleanţă

Am şi eu o doleanţă,
Nu râde pe sub mustaţă.
Poate nu îţi prea convine
Fă bine şi stai pe vine.
Bagă bine la cutie
O să-ţi prindă bine, nu se ştie.
Nu mai face pe inteligentul
Că te dă gol intelectul.

Vreau  să am şi eu pace
Nu-mi pasă dacă-ţi place.
Poa' să pută a friptură
Sau să vină o viitură
Vreau să taci şi să asculţi
Poa' s-audă şi mai mulţi.

Îţi cam trebuie un bobârnac
N-ai să pui niciun capac
Poate doar la un canal
Căci eşti un nul banal.

Vreau să stai pe-acasă
De tine sincer nu-mi pasă.
Ţii doar umbră pamantului
Şi ai figura alcoolicului.

Baţi în zadar câmpii
Te înţeleg doar tâmpii
Eşti doar un semi colacar
Ce se spânzură de-un fular...

Pace vouă...Cui nu-i place să nu citească. Criticii să se abţină, să se suie pe-o colină...

[abureală]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu