Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 31 iulie 2010

ziua buna incepe cu....o amenda:))

azi, ultima zi din Cuptor a fost "grozava". ma trezesc pe la 6 dimineata sa ma pregatesc sa plec la viitorul meu loc de munca (inca sunt in proba) si pentru plecarea mea in satul Boz pentru practica...apoi pe la 8 fara iau si eu autobuzul. doar ca n-am avut bilet...n-am avut de unde sa iau. si am zis eu ca imputitii astia de controlori stiu excat cand sa dea o raita...dimineata in zilele de weekend cand n-are omu' de unde sa isi cumpere bilet...si in mod sigur m-au prins...m-am inmuiat cand i-am vazut in autobuz dar mi-am revenit repede...ce Doamne iarta e doar o amenda. in fine...din cauza lor am intarziat la munca dar n-a fost paguba...la munca totul a fost ok cu exceptia ca am stricat un dvd pt arhiva..."e programul de vina, mai ales ca e unu gratis de pe net" si nu m-am mai alarmat fiindca mai stricasem unul acum cateva zile...apoi plec de acolo sa ajung in gara sa plec in Boz. "trenul asta nu cicula in weekend" mi-a picat fata cand mi-a zis...si am luat un bilet pentru urmatorul desi stiam ca deja e prea tarziu. aaa si am uitat sa va zic ca ma intalnisem cu mama sa-i dau chitanta sa plateasca ea amenda, sa ma scap dracu de ea. am mers cu ea sa iau niste bilete de la automat...un bilet l-a si scos deja imediat ce am bagat banii...si a si scos restul care era doar maruntis...am zis ca mai cumpar unu si am bagat din maruntis...surpriza...automatul a papat banii!...dau pumni...bag cheia sa se duca banii sa-mi tipareasca si mie biletul... nimic! am zis sa merg pana la primarie cu mama sa platesc amenda...nu m-a mai dus capul ca azi e sambata si evident era...inchis1:))...am plecat spre casa, am zis ca nu mai plec in Boz ca acolo raman pana maine! mi-am promis ca nu mai ies din casa azi...ca nu mai de belele sunt...si nici bine nu intru in bloc ca vad si o vrabie strivita de masina...si am zis...NU MAI IES AZI DIN CASA! si cel mai probabil ma tin de cuvant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu