Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 martie 2013

what can I say...

...unii sunt de o mândrie atât de prostească.
mă ignori, mă "scoţi" din viaţa ta, te "sinucizi" doar, doar speri că o să mă determini să-mi tai venele...dude. good joke! esti "out" poate de mai multă vreme de cât crezi tu. ştiu că viaţa e mai crudă cu tine. fără să vreau, fără să mă intereseze aflu despre omul penibil şi jenant, parte care ai ascuns-o destul de bine deşi ceva odinioară nu-mi plăcea şi nu realizam ce.
alt om penibil...ioi ce happy sunt, cât de bine îmi merge. musai să stie tot poporul, poate mă invidiază cineva. uite aşa dau raporul lumii întregi şi când dau un vânt...nimeni nu trebuie să ştie şi asta totuşi, sunt cam puturoase vâturile tale şi sensibiloşi o să borască :)).
intelighenţia frustrată a cam intrat într-un con de umbră, poate cum nu mai frecventăm aceleaşi cercuri. mai degrabă şi l-au zborul spre Occident sau ţările calde.
prietenii ăia vechi din copilărie...ignoranţă totală...oare de ce? din prea multă mândrie...io? marea corijentă şi repetentă, marele gabarit să  mai salut o veche prietenă?
so what?
acestea este un pamflet şi trebuia tratat ca atare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu