Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 13 martie 2010

Oh, my dear

Tacuta in fata biroului
Muncind cu capul plecat
Si cu ochii intristati
Meditezi la viata ta.
Vezi in oglinda un monstru
Se sfarama suflete.
Te doare enorm,
Oamenii ce au tinut la tine
I-ai indepartat .
Probabil erau mai naivi
Si au avut incredere in tine.
Vise desarte n-am
Sperante moarte poate inca mai am
Undeva in adancul sufletului.
Sunt rece si am devenit indiferenta.
Oare din vina Cui sunt asa?
Probabil amandoua avem aceleasi stari
Eu sunt asa fiindca increderea mi-a fost tradata
Tu… findca ai tradat increderea celor din jur.
Te doare cand te vezi singura.
Te scufunzi in munca
Doar pentru a uita
Cum e viata ta.
Te cuprind remuscarile draguto draga.
Eu n-am ce remuscari sa am.
Doar supararea ca am fost prea naiva.
Poate ca sunt la fel de singura ca tine
Dar mi-e bine
Nu eu mi-am dat prietenii la o parte.
Viata mea merge inainte
Poate cum mai multe greutati
Ce le infrunt de una singura.
Dar asa ma calesc, ceva mai rau nu putea fi.
Universul tau iti pica in cap,
In somn iti auzi propriile reprosuri.
Asta e viata ta… oare?
E doar intuitia mea
Doar o presupunere
Dar stiu cert ca nu ti-e bine.
Simt asta.
Ti-as fi fost alaturi
Daca nu mi te considerai superioara
Si nu m-ai fi jucat in picioare.
Ca rasplata ai golul sufletesc
Ce l-am avut cum multa vreme in urma.
Toata prietenia noastra s-a facut tarana.
Se poate intari de-a lungul
Si poate capata forme…
Chiar si a unui castel de nisip.
Dar nu mai poate fi ceva viu
Pentru N-AM SA TE IERT.
N-am de gand sa razbun
Ti-o faci cum manusica ta.
Eu imi vad de viata mea
Dar imi place sa arunc cate o privire in spate
Si sa vad ce au ajuns cei care au pretins ca-mi sunt prieteni
Cineva e izolat de lume de realitate
Caci n-a inteles sa se schimbe
Tu mai ai o sansa
Sa pretuiesti oamenii ce vor sosi in viitor in viata ta.
Eu te urasc ca mi-ai innegrit sufletul
Cand daruiam totul pentru tine.
Dar trecutul e trecut,
E o lectie invatata.
Eu merg pe drumul meu
Tu pe al tau.
Mergi cu Dumnezeu inainte
Prietena draga
Ce mi-ai fost pe vremuri cea mai buna.
Drumul meu se-ndeparteaza
Iar tu ma vezi indepartandu-ma pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu