Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 martie 2010

si cu bune si cu rele...

avantaje si dezavantaje sa fi in delegatie in Cluj...
1. ajungi intr-un cartier pe care nu-l cunosti deloc. Sefu te insoteste pe teren vreo ora si apoi te lasa acolo si merge la caldurica(nu era obligat ce-i drept). Tu ce faci? Dai de babe comuniste si voci pitigaiate. muncesti pana la epuizare...nu ca n-as fi fost deja epuizata...defapt muncesti pana te apuca o foame crunta. Avantajul...ai totusi libertatea sa-ti iei ceva de halit...dezavantajul...pentru o zi stai si mananci pe o banca ca boschetarii! (puteam cere ajutor dar am zis sa-mi nu sacai seful).
2.seful e dispus sa te caute cand te ratacesti
3. sfarsitul programului...intalnirea cu ceilalti colegi...sa ajungem si noi la pensiune...dracu stie pe unde sunt ei...dar cine sa-i gaseasca...seful mi-a dat indicatii bune dar eu tot nu intelegeam...suna un alt coleg:)) "Paul, unde dracu am ajuns?", "Vino si ia-ma de aici!:(("
4. cand esti pe teren: "vreau acasa1:((", cand esti la pensiune:"parca nu e chiar asa de rau"
5. tot astepti sa-ti puna diurna pe card...intr-un final ti-o pune...nu mori de foame...yeeeee(nu era valabila pentru mine, doar ce primisem cu 2-3 zile diurna pe saptamana trecuta)
6.cel mai mare dezavantaj...pleci si iti iei ramas bun de la colegii pe care cine stie cand ii mai revezi.
7. Back to facultate...voi fi ca picata din luna...cum eram si in cartierul zorilor:))
8. MAXIMA MOMENTULUI - parerea unor francezi despre Romania: "in Romania totul e gratis si se fura"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu