Faceți căutări pe acest blog

joi, 24 martie 2011

cu dedicaţie intelighenţiei frustrate...

Dragii mei tovărăşei ce mă înconjuraţi şi trebuie musai să vă suport,

Azi am chef să critic şi mi-a venit să vă critic pe voi. Voi, ăştia mai "dotaţi" întelectual, pupincurişti să ajungeţi sus. Ce am cu voi? Am multe, am de toate.
1. Mă scârţie pe creier discursurile voastre inteligente, faptul că vă băgaţi în seamă, faceţi pe filosfii şi-mi trântiţi citate din Cioran.
2. Tindeţi să acaparaţi totul. Vai dragă, sunteţi mai inteligenţi, sunteţi elita deci vă aparţine orice şansă de a face ceva nou pentru cunoaştere. E vorba de vreun concurs, olimpiadă sau schimb de experienţe, voi trebuie să fiţi acolo, că muritorii de rând nu au ce căuta. Stai frate, că suntem în secolul XXI, nu pe vremea Regulamentelor Organice. Toată lumea trebuie să aibă şanse, pretindeţi că e democraţie. Deci lasaţi şi pe cei mai "slabi" dotaţi (doar din punctul vostru de vedere!) să dovedească că pot, că pot să atingă nivelul vostru de mentalitate, concepţii de viaţă şi principii.
3. Sunteţi maeştri ai manipulării. Sunteţi ipocriţi cu feţişoare nevinovate, hipersensibili cand vi se reproşează ceva. Ştiţi să păreţi corecţi şi oneşti dar la final vă daţi arama pe faţă. Ştiţi cea mai bună metodă de a face omul să se simtă prost, să-l jigniţi şi în final să-l excludeţi, că nu are ce căuta acolo, mai ales cum a putut visa să poată întra în cercuri înalte.

Sunteţi ipocriţi, falşi şi pupincurişti, să mai adaug şi egoişti.
Nu vă suport. Vă daţi în spectacol, Bateţi surle şi trambiţe că faceţi şi dregeţi.
V-aş desfinţa din vorbe dar nu meritaţi efortul. Nu sunt la nivelul vostru, sunt genul de om ce îşi vede de traba lui, tac şi fac şi care vă ni vă agreează felul vostru de a fi.
Şi încă o chestie, nu suportaţi hazardul, dacă aveţi ghinion vi se pare ca lumea e împotriva voastră, pentru că în esenţă voi sunţeti mai frustraţi decât cei mediocrii, pentru că vă e teamă să nu fiţi depăşiţi de cineva simplu şi nu atât de complicat sau sofisticat ca voi.

Dacă nu vă place, tăceţi şi înghiţiţi în sec. Pentru că meritaţi.
Pace vouă, frustraţilor. Restul mediocrilor, ignoraţii, ignoranţa doare cel mai mult!


P.S. sorry dacă s-au strecurat greşeli...m-a cam luat valul:))

Un comentariu:

  1. Foarte tare post-ul, ideea fundamentala, daca trantesti doua citate a lui Cioran nu te face mai destept,cine este cu adevarat destept sau geniu nu este pupincurist, deci in jurul lui basescu este plin depupincuristi.

    RăspundețiȘtergere