Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 noiembrie 2011

mda...completări la "Ohh Doamne"

Acum ceva vreme îmi închipuiam că eu eram cea mai paranoică persoană pe care o cunosc...Pe vremea aceea nu aveam mintea atât de ocupată.
Eram falită, căutam disperată ceva de muncă. Îmi găseam tot felul de activităţi să-mi omor timpul, să uit dezastrul cotidian în care mă aflam.
Perioada aceea neagră a trecut, a venit una şi mai neagră în care timpul mi-a devenit duşman. Am găsit ceva de lucru, a început şi ultimul de facultate, licenţa îmi bate la uşă, m-a mâncat undeva să mă implic şi într-un workshop super tare şi colac peste pupăză găsesc şi job hobby.

Mi-a mai rămas timp pentru ceva? Nu prea. Nu-mi mai rămâne timp nici măcar pentru frutrările financiare, legate de facultate, etc. Fac ce pot, cum apuc...timp de meditat, doar în răstimpuri. Nu mai am timp să mă gândesc că X, că Y fac nu ştiu ce, că au obţinut te miri ce minunăţie. Ştiu că în lumea asta nimic nu e corect dar nu mai are rost să fiu frustrată, să mă consum pentru acest fapt. Ba din contră, mă ambiţionează să lupt împotriva mârlăniilor & co.

Unele persoane s-au simţit lezate de ultimul post publicat. Nu înţeleg motivul. Doar nişte minţi prea odihnite pot da sensuri necunoscute ideilor ce nu le aparţin. La urma urmei este blogul meu, scriu ce vreau, public în limita bunului simt, nu am furat, nu am dat în cap nimănui. Înspiraţia întotdeauna vine din viaţa reală, "Divina Comedie", eu fiind un participant care alege să fie contra curentului în felul sau. Condamn mitocănia, atitudinea adolescenţilor cu pretenţii de oameni inteligenţi şi maturi, a oamenilor bolnavi de şefie, hiper analitici care cred că ei sunt buricul pământului, şi etc., etc.

Morala poezioarei:
1. NU SE ADRESEAZĂ NIMĂNUI PERSONAL
2. ILUSTREAZĂ TENDINŢA TINERIMII ACTUALE. (cocalarii şi piţipoancele se regăsesc aici, Cruduţa e arhicunoscută pentru grosolănia ei şi prostul gust şi cocalari cu bani găsim în fiecare club prăpădit sau de fiţe).
3.ORICE ASEMĂNARE ESTE PUR ÎNTÂMPLARE.
4. VOR MAI PUTEA FI ADĂUGATE ŞI ALTELE NUMAI DACĂ SIMT EU CĂ ESTE NECESAR.

Este ultima oară când mă justific. Am făcut acest lucru pentru simpla informare unor oameni care se simt deranjaţi de existenţa mea şi au impresia că singura mea ocupaţie e să-i sabotez. Măcar dacă aş avea şi timpul:)) Şi vorba aia, când cineva nu te înghite înseamnă că reprezinţi ceva, că nu eşti o nulitate.
Dacă se îmtâmplă ca ceva din ce postez eu să nu-i fie pe plac asta este. Nu are decât să tacă şi să înghită. Nu pot împăca pe toată lumea. Dacă aş reuşi acest lucru aş fi Dumnezeu. Dar nici Dumnezeu nu a reuşit acest lucru.

Pace vouă cititorilor
Cui nu-i convine să înghită în sec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu