Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 noiembrie 2011

pozici...


before



 after...



...and after



















câteva păreri? m-am chinuit în photoshop şi photoscape. sper să vă placă. accept şi criticile constructive.
aş fi vrut să pozez mai mulţi oameni, copii, cupluri. dar neah, crăpau şi pietrele de frig, toată lumea era pe fugă, iar cupluri chiar drăguţe cam greu găseşti, în principiu găseşti "lipitorile" sau familiile de ţiganela-pac, dintre care ies în evidenţă mamele iresponsabile cu sugari în braţe pufăind la greu din pipe. în mod sigur nu cumpără micuţilor decât numai ceva să aibă pe ei. mi-e milă de ei dar deja încep să-i urăsc fiindcă vor fi următorii din specia lor care mă vor fura, etc. şi etc.
parcul Astra e superb şi infect în acelaşi timp? Voi ce credeţi?
am să revin cu noi poze, sper doar să am curajul să imortalizez şi specimele pe cale de înmulţire. atunci va fi şi un sondaj. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu