Faceți căutări pe acest blog

luni, 9 ianuarie 2012

alte gânduri

S-a încheiat un an tumultos într-un mod şi mai tumultos...evenimente şi persoane trec pe lângă tine ori nu scapi de ele şi nu te lasă să trăieşti aşa cum ţi-ai dori.

De anul nou mi-am dorit puţin mai multă înţelepciune...doar aşa aş putea să-mi îndeplinesc şi alte dorinţe...pot găsi liniştea, împăcarea cu sine, mulţumirea...

Am trăit poate şi cu o doză nefastă de pesimism. Oriunde îmi îndreptam ochii vedeam numai mizerie, putregai şi o mare minciună. O simplă schimbare de ambient aproape că a rezolvat toate nemulţumirile mele. Deşi mi-am propus o vreme să tac în ceea ce priveşte persoana mea, se pare că gândurile mi s-au schimbat.
Deşi mi-e greu să vorbesc se pare că o pot face...
Nu am să fac acum altceva decât să fac restul de "curăţenie" ce mi-a rămas şi să mă bucur de puţina fericire. Am alte gânduri, alte planuri...nu mă încarc cu "remorci"după mine...vreau să trăiesc din plin, să simt, să plutesc...să zbor...să zbor ţinându-te de mână!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu