Faceți căutări pe acest blog

joi, 12 iulie 2012

isterie de vară

"vara nu dorm, vara nu dorm..." toată ziua pe unde merg (şi nu sunt tare plimbăreaţă pe vremea asta caniculară) aud melodia asta stresantă a "Conectorului". parcă mă apucă toţi dracii, mai ales când mai fac câte o noapte albă de stau cu ochii pe pereţi şi a doua zi îmi lălăie de-mi bubuie capul. o zi am fost şi eu la ştrand în vara asta şi în fiecare oră toţi "kissomanii" se delectau cu melodia asta şi altele, care la fel se repetau oră de oră.< butonez telecomanda. din 4 canale de muzică pe trei canale "Conectorul" nu are somn. "imnul" verii a devenit la un moment dat şi subiect de banc pe facebook. ce să mai zic...eu vara nu dorm de căldură, din cauza durerilor de cap şi a ieşirilor nocturne ocazionale (mai bine m-aş simţi dacă n-aş dormi din cauza ultimului motiv menţionat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu