Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 iulie 2012

nightmare...1st part

azi am scăpat de primul hop al licenţei. zilele trecute aproape că mă dădeam cu  capul de pereţi doar, doar îmi intră 2000 de pagini de bibliografie, ori îmi reamintesc poveştile de la cursurile la care dormeam pe jumătate.
după trei ore de chinuit talentul şi înflorind teorii şi o plimbare mult prea însorită au urmat 4 sau 5 ore de somn de refacere...nu de alta dar vechile probleme cu sinuzita au revenit şi dacă nu mă refaceam cu orele de somn luam calea spitalului ca o altă colegă...(sper să fie bine şi să nu fi ajuns la zeamă de cuţit).
somnul a fost bun...însă nu am scăpat de coşmarul licenţei...încă mă visez pe coridoarele "întunecate" ale facultăţii şi mă bântuie coordonatorul de licenţă...de vină o fi fost durerea de cap însă tot mi-e teamă de bau-bau, comisia. o aştept să mă desfiinţeze cu tot cu licenţă, însă nu am niciun motiv să am această teamă. probabil sunt de vină visele de coşmar pe care nu mi le amintesc.
să vină o dată ziua de joi să scap definitiv de toată agitaţia, să trec cu bine de bau-bau şi să curgă, la naiba ofertele de muncă cum veneau atunci când mă omoram cu licenţa.
să îmi ţineţi pumnii, să nu îmi bântuiţi visele şi sper să ne vedem la berulă atunci când dau de bănuţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu