Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 iunie 2012

tam-tam

văd sunt oameni care adoră să trăiască în zgomot. nu suportă să stea o zi fără să nu înţepe pe cineva care gândeşte diferit.
oamenii ăştia sunt foarte agitaţi, obositori şi te bagă în rahaturi fără să vrei tu. oamenilor acestora eu le-am dat eject din viaţa mea, de cele mai multe ori într-un mod mai puţin plăcut deşi nu mi-am dorit deloc asta. atâta timp cât nu suportă adevărul gol-goluţ şi nu-l recunoaşte ca atare, ba mai mult te pun la zid că ai îndrăznit să-l expui, nu trebuie luaţi în serios. aceştia nu reprezintă o înteligenţă supremă, o entitate la care poporul de rând să se raporteze.
într-un final nu ai să cunoşti decât nişte banali profani dornici de ieşit din anonimat, puşi pe fapte mari, dar numai cu gura, tari în clanţă, cu un limbaj ambiguu pe care nici ei nu-l înţeleg, ori limbaj de semi-bodegă ori de mâncător de seminţe.
am crezut că am încheiat orice discuţie cu astfel de personaje, dar se pare că ei continuă să facă spectacol în jurul lor, să încerce să facă un eveniment. nu vreau altceva decât linişte, să pot să-mi limpezesc mintea. mă aşteaptă un alt examen al vieţii, care în momentul de faţă e crucial pentru viitorul meu.
cei care vă recunoaşteţi în descriere am nişte rugăminţi pentru voi: nu vreau niciun răspuns de la voi, chiar vreau să mă scutiţi de prezenţa voastră, căutaţi să vă schimbaţi dacă tot tânjiţi după respect. drumul vostru  merge spre ratare şi doar o schimbare de atitudine şi judecarea lucrurilor cu înţelepciune poate să vă ajute.

fără mare tam-tam...pace vouă!

P.S. fără nicio legătură...My Immortal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu