Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 iunie 2012

c'mon girl!

zilele le număr pe degete...până la bani, până când trebuie să mă înscriu la licenţă, până când o dau...chiar şi până Tuborg Greenfest...la care cu siguranţă nu ajung...vreau multe însă nimic din ce îmi doresc nu se poate realiza.
la capitolul bani stau groaznic, am fost uşurată de ei cu ajutorul facturilor de parcă m-ar fi taxat pe 3 luni de iarnă, cu drăgălaşa mea licenţă pe care credeam că nu o s-o mai termin...
deşi am împrăştiat cv de nici nu mai ştiu pe unde, ceva de lucru nu mi-am găsit...aveam mai multe oferte când lucram de zori la licenţă.
sunt aproape de o stare depresivă, mă enervează tot...inclusiv că nu sunt lăsată să dorm şi atunci când apuc.
maybe I need some help...dar cum...
pfff...gândul că nu o sa ajung la Evanescence...arrr...şi îi ador de când eram "chitoc"...în special pe Amy Lee...nu mă sponsorizează şi pe mine cineva? e pentru o cauză nobilă:)) faceţi un copil fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu