Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 aprilie 2013

me, my superhero...1st page

Ducem dorul romanelor bune de aventură? Nu ne mai satisfac romanele şi filmele cu supereroii din benzile desenate? Ştim că filmele ne scot din cotidian, ne face să visăm, să ne gândim ce bine ar fi fost să fi avut un Spiderman, Batman.
Hehe...sunt şi eu un erou...numele meu e tot MAN. 
Sunt cel mai tare erou...doar că sunt sub acoperire.
Ceea ce va fi aici sunt aventurile mele...pot fi justitiarul tau, omul bun devenit rău care mai apoi regreta ceea ce a devenit, pot fi pui de ninja, vampir bun, vârcolac prost, mutant tampit, solistul universal pentru toate trupele rock...tot ce vrei tu...I'm the Queen!


tot ce va fi aici va fi un pamflet şi  trebuie tratat ca atare. vor fi şi fantezii dar şi întâmplări reale...citiţi şi vă amuzaţi. dacă nu zâmbiţi măcar puţin înseamnă că umorul meu e necioplit, ori sunt ameţită când scriu ori n-am inspiraţie, ori îmi bat joc... îmi rezerv lucrul acesta, it's my way...pace ţie cetitorule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu