Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 mai 2013

"n"-şpe lucruri care le urăsc azi de mor

1. domnişoara mea "dinozaur" care e nestatornică şi hâşâie în acvariu exact când am nevoie de linişte să dorm...pe ea o iertăm, e o necuvântătoare cu care greu ne întelegem.
2. momentul în care după îndelung timp aleg să-mi spun o rugaciune la masă (nu ştiu ce mi-a venit, în fine) şi în momentul acela hodoroc-tronc...apăi ce rugăciune mai era aia când în minte îmi veneau toate înjurăturile
3. "dezbaterea" subiectului "bătaia pe apa sfinţită" la care eu doar adaug "dar cu ce e miraculoasă apa aia?" "waaaai, cum poţi să spui aşa ceva? tu nu....."şi continuă pledoaria la care eu închiei simplu şi răspicat "o grămadă de escroci ne fură în numele credinţei, zic asta pentru că sunt doar realistă."
4.telefonul meu e pe ducă, bateria se transformă uşor în pepene...sun şi eu acasă să văd dacă nu cumva am uitat actele de garanţie le-am uitat acasă sau în altă parte....suuună, suuună...niciun raspuns...apoi moare bateria.
5. continuarea la nr 4. ...ajung acasă...erau acolo actele..."bine bă, vezi că am uitat actele...nu mi-ai răspuns la telefon."..."am văzut că le-ai uitat"... "ŞI TE-AM SUNAT!!!"..."nu l-am auzit"..."şi dacă ai le-ai văzut de ce nu m-ai sunat?"..."apăi era prea târziu." prea târziu pentru ce? oricum mă întorceam...fie ca eram în faţa magazinului, fie din drum.
6.ajung în sfârşit să văd ce pot face cu bateria buclucasă...ioooi...trebuie trimisă la reparat si durează două sâptămâni. ce mama zmeului să repari la o baterie ce stă să bubuie?
7. întreb şi eu un domn în staţia de autobuz cât e ceasul. nu ştia dar mă lămurise că trebuie să apară şi autobuzul meu....2 minute au trecut până să ajungă...mi s-au părut 30...nene, nu mă interesează că ai patru ficiori şi doi dintre ei sunt stabiliti în America şi că ai casă faină la ţară...te-am întrebat doar cât e ceasul.
8."ce-s cu nervi ăştia? ai avut o zi naşpa azi la lucru?" "cum să nu, chiar în ziua mea liberă" aaaah


sper că nu-mi mai vin alte pacoste pe cap azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu