Faceți căutări pe acest blog

luni, 9 mai 2011

ce descoperire am facut! :))

Azi dimineaţă am ajuns acasă după un weekend tumultos din Serbia, petrecut la un festival medieval in apropiere de Uzice. Ţara e interesantă, am să vorbesc despre ea şi experienţa de acolo altă dată.
Am făcut ceva cercetări, adică am tras-o pe mama de limbă. Ştiam ceva că aş avea sămânţă de bulgăroaică din partea bunicii din partea mamei, dar nu ştiam mare lucru din partea bunicului. Dar am aflat că am şi ceva sămânţă de sârboaică :D yeee...sămânţă de sârboaică...am fost în Serbia...deci yeeee:))...
Mai trebuie să fac ceva cercetări în partea tatălui şi poate mai găsesc eu ceva sămânţă străină. Dar în fine...lucrurile astea azi nu prea mai au sens. Sunt româncă, de Bulgaria şi Serbia chiar nu mă leagă cine ştie ce lucru, ci doar fuga în Serbia.
Ce să vă mai spun, sunt frântă de oboseală şi mai târziu am să vă împărtăşesc mai multe despre experienţa din acest weekend.

Pace vouă!
see u soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu