Faceți căutări pe acest blog

joi, 26 mai 2011

şi să nu te scârbeşti...

Zilele trecute mi-a venit şi mie rândul să-mi cumpăr un televizor mare şi frumos căci michidută ă-l mic m-a cam părăsit. După ce l-am cărat singură, singurică 2 etaje, l-am instalat, l-am aranjat şi l-am lăsat mamei în primire.
Când am fost şi eu pe acasă mai butonam şi eu telecomanda în căutarea unui program interesant. Dar a fost o mare dezamăgire.
Fratele meu, mi-a fost de ajuns...plin de telenovele-teleprostele şi nu pe Acasă Tv pe care îl ocolesc de nici măcar sigla nu vreau să i-o văd.
Plin de teleprostele fie turcesti, fie chinezeşti/japoneze/coreene sau ce Doamne-iartă-mă o fi. Deja limba spaniolă e învechită şi românii vor să-şi piardă timpul urmărind nişte clişee de seriale cu acţiune, climax şi deznordământ copiate la indigo. Tot ceea ce se schimbă sunt doar costumele şi limbile.
Sunt scârbită deja de astfel de producţii media, menite mai mult să încuie decât să "descuie" mintea românilor. Nu înteleg de ce asemenea "chestii" ieftine şi de prost gust ocupă atâta spaţiu de emisie.
Nici nu mai stiu ce să mai cred, sau dacă mai vreau să cred ceva sau să mai constat lucruri tot mai nasoale despre naţiunea noastră.
Las' să ni se taie salariile, să crească dările cu 1500% dacă se poate, să fim furaţi de toate lucrurile numai televizoarele să nu ni le mai ia. Că de, atunci nu mai avem "ocupaţie" şi ne-am trezi la realitate jefuiţi de toate.
Nu mai comentez nimic, ci doar vă propun un sondaj pe care îl veţi găsi pe margine.

Încerc să rămân trează, rămâneţi şi voi.

Pace vouă!

P.S. Sorry dacă s-au strecurat greşeli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu