Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 27 iulie 2011

back to old times...pagină de jurnal banală

Zi superbă...
Nu chiar...M-am trezit şi primul meu gând a fost dacă vine APĂ (de ieri s-a oprit furnizarea). Nu curgea nicio picatură pe ţeavă. M-am spălat pe ochişorii cu sfert de găletuşă de apă strânsă de ieri când a mai curs ce a rămas pe ţeavă.
Sun o vecină...aflu de la ea că e o cisternă la două blocuri distanţă. Mă înarmez cu două găleţi şi merg acolo. Merg pe drumul cel mai scurt, nu e vreme de pierdut...
Mă întâlnesc cu alţi vecini care-şi fac traseul deja...
La întoarcere spre casă fără să vreau era să calc un soarece cu burta scoasă (da, ştiu, imaginea e scârboasă) de era să vărs o găleată.
Pe drum un tătic şi atenţiona copilul să-mi facă loc să trec..."uite...cară apă de la fântână"...mda...am cărat-o din cauza faptului că s-a sista furnizarea apei din cauza datoriilor...cartier sărac...ce pretenţii să ai...oamenii fie nu ştiu să-şi "gospodărească" finanţele, fie chiar nu au.
Ce a fost de remacat...mă salutau toţi mutalăii...ăia cu figuri în cap care uneori se fac că nu te văd sau le cade rangul dacă te salută...M-am minunat puţin dar pe urmă am realizat de unde atâta voioşie pe capul lor...eram în pantaloni scurţi:))...vaaaiii ce să-ţi spun...nişte banali pantaloni scurţi mă scot din anonimat... nu mai comentez nimic.

Astăzi am avut şi ceva inspiraţie...mai întâi m-am jucat în sound forge şi apoi în premiere...lucru ce nu l-am mai făcut de mult...
Şi chiar mi-a plăcut să fac aşa ceva...am pierdut ceva vreme şi rezultatul e pe măsură...îl vedeţi şi voi...
Cam atât...See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu