Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 octombrie 2011

experimentând...

Astăzi...o zi libera, o zi de cursuri la facultate, cam plină ce e drept.
Am avut ultimul curs, care a fost defapt un laborator, cel de fotojurnalism. Nu am stat închişi într-un laborator discutând noţiuni tehnice, tipuri de încadraturi & co. ci am ieşit afară. Fiecare şi-a ales o locaţie unde şi-a dorit undeva în inima Sibiului. Nu am să vă dezvălui ce am fotografiat. Va veni vremea să vedeţi când voi face rost de fotografii. Dar pot spune că am experimentat câte ceva din ceea ce face un pasionat fotograf profesionist. M-am chinuit ceva vreme să fac o fotografie pe care de multă vreme aveam de gând să o fac.A fost destul de dificil, ce e drept, mai ales că mă lăsau şi picioruşele (cele 12 ore de stat în picioare şi-au spun cuvântul.) În încercarea de a găsi o poziţie propice imortalizării cadrului am realizat că defapt mi-e inposibil să fac acest lucru din picioare. Fain, frumos m-am aşezat în fund, m-am lăsat şi pe spate şi ţac! am surprins obiectul propus. Aparatul nu a făcut ceea ce mi-am dorit...dar a fost mai bine asa...poza a fost apreciată de toată lumea. O veţi vedea curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu