Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 octombrie 2011

un tătic fericit...

Festivalul Egalităţii de Gen a fost unul care m-a scos din casă chit că eram doborâtă, terminată şi tot ce mai vrei tu, din punct de vedere fizic.
Teatrul forum a fost un altfel de teatru. Tot ce este posibil să vorbesc despre el într-o cronică dintr-o publicaţie studenţească.
"Biblioteca vie" din cadrul evenimentului mi-a oferit ocazia a "răsfoiesc" viaţa unui tătic fericit. Mi-a povestit cât de fericit este de faptul că a devenit tătic. Mi-a povestit de viaţa sa, de cât de implicat este în ceea ce face şi cum că  fetiţa lui este pe primul plan întotdeauna.

Este un om împlinit, cu familia realizată şi pare că a luat hotărâri înţelepte la momentul potrivit. Se vedea în ochii săi. Avea o aşa fericire, să o aibă toată lumea. Sper să o am şi eu o dată.

P.S.
O minte obosita face multe greseli...sper ca la ultima corectare să fie totul ok :-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu