Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 martie 2011

o modă mereu "nedemodată"

Vreme ploioasă, mers teleghidat şi grăbit sa ajung la autobuz să merg până acasă să mănânc şi eu ceva.
Văd 2 specimene (căci altfel nu le pot spune) îmbrăcate de "oraş", probabil cu ţoalele cele mai bune.
Primul specimenŞ: statură medie, ten măsliniu, femelă, plină de zorzoane. Şi piţipoancele au obiceiul ăsta dar neah se mai acceptă. De la genunchi in jos dor şi jale, dar nu pe Valea Hârtibaciului (numele e al unui proiect din cadrul facultăţii, nu are relevanţă să vorbesc despre asta aici): ciorapi mov! nu sunt sigură dacă erau şi cu buline şi decupeuri maro. Şi troc-troc-troooc pe aproape de centru. Frate! Decupeuri cu şosete pe o vreme ploioasă?...
Ce să mai zic nu mai zic nimic, de atât sunt în stare o anumită categorie de oameni, nu am ce pretinde...dar...
la nici 20 de metri un alt specimen, aceleaşi trăsături.
Cu batic negru in cap, telefonul băgat pe sub batic, căci doamna era într-o conversaţie, geacă sau gecuţă imitaţie piele cel mai probabil, blugi mulaţi trapez dacă nu mă înşel(n-am nimic cu blugii astia, îmi plăceau pe vremuri) şi iar DECUPEURI...cu ciorapi de plasă:)) şi unghiile vopsite cu un vişiniu turbat.

Ştiu că sunt rea, că unii nu au avut norocul meu, că sunt oameni dezatru la capitolul modă, dar de când mă ştiu văd astfel de etalări pe Centru. Sunt sătulă! Sătulă ca şi de intelighenţia stresată să iasă în evidenţă cu ceva să te dea pe spate.

Mă deranjează "Damele" acestea cu gusturi proaste si care parca stilul lor e tras la indigo. Ies în evidenţă şi prin modul lor zgomotos de a se manifesta gen "Haoardeee!"

Cert e că moda asta niciodată nu se demodează. Rămâne în picioare cu toate reclamele lui Bote şi piţipoancelor lui, pardon aspirante la titlul de "Next Top Model".

Nici eu nu mă prea pricep să mă asortez că nu-mi place să-m bat capul cu asa ceva...dar totuşi...

Pace vouă!

P.S. Scuze dacă s-au strecurat greşeli, indiferent de gen... mă grăbeam să plec la facultate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu