Faceți căutări pe acest blog

luni, 8 februarie 2010

la toti ni' greu...insa mie cel mai greu...

offff, offf....va intrebati de ce oftez...am atatea motive...unu la mana...sesiunea asta e foooarte stresanta...doi la mana...notele sunt cum sunt. Pai am tripleti de 7 pana acum...si o "secera" la cursul ala pe care numai cu numele l-am facut. sunt foarte suparata si sa imi trag palme cand am vazut 5-ul...adica am luat 7 la Grozea si iau 5 la Grad? Am auzit cica rezultatele gresite...da Doamne ca altfel ma supar si desumflu umflatul(glumesc:))). nu prea sunt multumita de note dar nici nu m-am omorat cu invatatul. Oricum nu s-a prins de mine mai nmk... cu atatea pe cap...singura acasa de cand am inceput facultatea...innebunesc...in ceea ce priveste finantele...lefter papuc...si ma mai tarai si eu sa mai gasesc un job part time, ca stau extrem de prost la capitolul bani...daca nu mi-am gasit un cocalar sa ma intretina:))). si inca un motiv pentru care nu fac bine...dorm foarte prost. Asta e...doftoriile nu's bune, am nevoie doar de un stil de viata sanatos (mese regulate si copioase) si fara stres. Insa de stres nu pot scapa doamne fereste, ma iubeste stresul:)), nu vrea sa ma paraseasca, e "iubitul" meu de care nu scap, care imi face mereu cate un "cadou": facturi de 3 cifre, taxe de platit, nemernici care se agata de mine si apoi flu-flu zboara...
dar hai sa nu ma mai plang atat...stiu ca si voua va e greu insa mie cel mai greu...
va tzuc fratilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu