Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 februarie 2010

spatiu inchis, intunecos,
randuri intregi de banci,
bolte 'nalte si adanci
ce semanau cu niste stanci.
frig si frica, imbratisare
loc bun de alinare.
altar viu sub o rozeta,
rozeta 'nalta, luminoasa,
o fereastra spre speranta.
fantomatica e totusi...
ca si mine. dar mi-e bine
caci nu suport lumina.
orga suna fioros
ca si gandurile mele
iti blesteama sufletul mort
sa fi chinuit in veci.
crucea neagra o tin in palme
manecile-mi largi si violete
imi dezvelesc bratele moarte.
rochia stransa pe corpul fraged
imi da un aer de gothica.
sufletul mi-a fost curat
insa tu mi l-ai patat
cand increderea mi-ai tradat-o.
esti jalnic ca orice muritor
ce nu stie a pretui viata
si fiecare sentiment,
totul e o joaca pentru tine.
n-ai vrea sa cazi in mainile mele?
sa-ti simt pulsul accelerand,
sa-ti iasa ochii din orbite
si cu o voce tremurand
sa-mi ceri indurare.
imi place sa-ti privesc
figura "inocenta" aflata in agonie
durerea ta e miere pentru mine,
iar gatul tau e asa clocotitor
sa-mi infing coltii, ce imbietor!
acum esti damnat sa n-ai liniste,
sa n-ai somn,
sa-ti fie viata o povara
iar eu demonul tau.
asta ti-e rasplata.
n-ai auzit pana acum
fereste-te de rautatea omului bun!
dar la ce folos ti-e acum
veninul tau e deja in tine.

Gothika[asta e titlul]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu