Faceți căutări pe acest blog

luni, 1 februarie 2010


tipat. e al tau?
al meu nu e
caci durerea mea e muta
carlionti negri se rasfira
iar ochii iti sunt inlacrimati.
prea multa durere e in sufletul tau
iar tipatul tau e chitara
vocea ta suava ma cheama catre tine
sa-ti fiu inger pazitor.
ochii tai profund albastri
rataciti prin mii de lacrimi
cauta privirea mea ratacitoare.
glasul tau a amutit
si-n locul tau urla chitara
esti pierdut?
eu sunt deja pierduta...
ma regasesc doar calauzindu-te pe tine
spui ca sufletul tau e mort...
dar totusi e viu, daca inca plangi.
eu n-am mai plans de mult.
*
nu mai am glas...
nu mai am forta sa te strig
dar chitara e alinarea mea
si tu impreuna cu ea.
ea te-a chemat ingerul meu negru pazitor
sufletul ti-e inghetat
as vrea sa-ti fiu mai aproape
iar tot ce pot face e sa-ti cant.
cateva acorduri si prin viata
vocea imi revine si pot sa tip.
tipa cu mine.
te iau in brate...
de ce esti asa de rece?
te sarut pe frunte, care ti se descreteste.
te sarut pe obraz, acesta se roseste
te sarut pe buze, lacrimile iti curg.
te-am readus la viata
plangi in rand cu mine,
se scriu in jurnal clipe de iubire
ne luam de mana si plecam in calatorie
eu, artistul cu chitara, si tu...
muza fara lacrimi ce ai avut sufletul mort.
eu sunt pymalion, iar tu Galateea
am nevoie de Afrodita.
cant despre tine
si am descoperit cine e Afrodita.
Afrodita sunteti voi.
voi ce ma ascultati
simtim impreuna durerea ta.
si eu cant despre tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu