Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 aprilie 2011

6 motive pentru care sunt mai tânără decât par (ce băbesc sună :)) )

Am 21 de ani. Dar puţini îmi dau această vârstă. Oare de ce? Tocmai de aceea încerc în următorul post să găsesc cât mai multe motive, doar aşa de amuzament:))

1. Nu fumez. Nu am fumat niciodată şi nici nu mă tentează aşa ceva. Se ştie că fumatul îmbătrâneşte tenul, şi îmbătrâneşte în general.

2. Nu exagerez cu alcoolul. Poate că m-am mai cherchelit eu din când în când dar niciodată nu m-a durut capul. Nu am avut nevoie de ore mai multe să-mi revin după un chef. dorm de obicei cât am nevoie în mod normal. Ma rog, dacă mă pun la somn la ora 5 e clar ca mă trezesc la amiază. Cert e că nu prea îmi depăşesc numărul de ore de somn normale.

3. Spoiala în faţa oglinzii nu mă caracterizează. Nu prea sunt mare prietene produsele cosmetice sofisticate. Un creion de ochi, un rimel, un strugurel şi când mă "trădează" coşurile niscai pudră sau baton corector. Nu-mi place fondul de ten şi nici nu mă omor cu cremele. În mai puţine cuvinte, nu mă prea machiez cine ştie ce, câteodată chiar deloc.

4. Constituţia mea fizică. Sunt destul de scundă, slabuţă, forme nu prea am, sau mai bine zis seamăn mai mult a copil. Ce mai, sunt mică, slabă şi urâtă.

5. Îmbrăcămintea. Stilul meu vestimentar e unu casual, sportiv cateodată. Nu mă omor să mă sui pe tocuri, nu mă îmbrac prea elegant sau sexy, decolteul nu mă caracterizează...deci...cum să par eu din punct de vedere fizic mai matură?

6. Al şaselea motiv e subiectiv, e doar ceea ce cred eu. E atitudinea mea cuminte, mai ales că par o copiluţă când îmi împletesc 2 codiţe. Copii în ziua de azi nu mai sunt chiar aşa cuminşi dar eu una sunt o fetiţă ascultătoare:)) Dau (câteodată pănă nu mă seacă) raportul la ceea ce fac mamei. Nu sunt obraznică şi bla bla.

Măi eu cam asta cred eu. E interesant să primeşti ani mai puţini de la cei din jurul tău. Uneori nu-mi prea place, alteori sunt foarte amuzată. Cert e că sunt şi avantaje cănd pari mai tânăr. Numai gândul că la 40 de ani voi arăta ca la 30 deja mă face să surând în colţul gurii.

Asta sunt eu. Mai sunt curioasă ce alte lucruri mă fac younger. Vă aştept pe voi să continuaţi lista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu